Sfaturi de la specialiștii WESLIM în vremuri de pandemie

Sfaturi de la specialiștii WESLIM în vremuri de pandemie

Nu-i așa că toate emoțiile pe care le experimentezi acum se împacă foarte bine cu poftele nesănătoase?

Nu ești singurul.

Iar acum lucrurile sunt și mai complicate decât de obicei. Pentru că este important să stăm în casă, iar asta înseamnă de cele mai multe ori lipsă de mișcare, deci mai puține calorii arse.

Din păcate însă, kilogramele în plus nu ne ajută deloc. Nici să avem o sănătate fizică bună, cât să luptăm eficient cu virusurile, nici să avem o stare emoțională echilibrată, ca să facem mai ușor față izolării.

Un medic nutriționist poate fi însă aliatul tău în această perioadă dificilă.

Nu uita însă că aceasta este o perioadă trecătoare. În curând vom ieși din izolare și vei putea purta din nou hainele tale preferate. Vei putea ieși din nou cu prietenii și te vei bucura de vară.

Așa că privește aceste momente ca pe o oportunitate să faci ceva pentru tine. Acesta este momentul ideal pentru a lucra la o versiune a ta mai sănătoasă și mai încrezătoare în forțele proprii.

Există viață după izolare și pregătirea pentru ea începe chiar de acum. Fii blând cu tine și plănuiește pentru un viitor așa cum vrei tu.

Ai încredere în tine.

Acum este cel mai bun moment pentru a iniția călătoria către o versiune a ta mai sănătoasă, mai suplă și mai fericită.

Pentru că

  • Paștele a lăsat urme pe cântar pentru cei mai mulți dintre noi
  • Ne pregătim să ieșim din carantină și să încăpem în aceleași haine :)
  • Kilogramele în plus sunt un factor de risc pentru a dezvolta o formă gravă de COVID-19

Suntem alături de tine și știm că un medic nutriționist este aliatul ideal, care te va însoți cu răbdare și blândețe pe acest drum.

Cum ar fi dacă ai privi aceste momente nu ca pe o criză, ci ca pe o oportunitate să faci ceva pentru tine? Să faci acea schimbare la care visai de mult, dar pentru care nu îți găseai niciodată timp.

Nu mai amâna! Fă azi ce alţii nu fac ca să trăieşti mâine cum alţii nu pot.

Ai încredere în tine și în echipa Weslim.

Împreună reușim!

Tu ai observat cum ți s-a schimbat rutina alimentară săptămânile acestea?

Cu toate proviziile la dispoziție și cu toate emoțiile prin care treci este ușor să aluneci pe panta mâncatului emoțional și să ieși din această carantină cu extra kilograme.

Nu uita însă: kilogramele în plus sunt un stres atât fizic, cât și psihic.  

Ce fac pentru a nu mâ îngrășa în această perioadă îndelungată de sedentarism la domiciliu?

  • Consumă carbohidrați doar la micul dejun și prânz (fructe, cartofi, paste, orez, dulciuri, făină albă sau integrală)
  • Fără ronțăieli între mese Integrează la cină cât mai multe tipuri de salată (inclusiv salate de legume, nu doar salată frunze)
  • Poți adăuga la salată:

– o mână de semințe

– o lingură de smântână sau iaurt light

– o felie două de pară, măr sau portocală

  • Adaugă lângă salată o sursă de proteină animală sau vegetală
  • Nu uita să faci mișcare ușoară 10 minute pe zi!

Bucură-te de rezultate!

Ce aș putea mânca sănătos acum că accesul la supermarket/piață este limitat?

  • Consumați multe legume și fructe congelate
  • Aveți grijă ca legumele conservate să nu aibă sare în exces
  • Aveți grijă ca fructele conservate să nu aibă zahăr în exces
  • Dezghețați carnea și peștele pe un raft în frigider
  • Combate mâncatul emoțional:

– Nu achiziționați dulciuri sau ronțănele preambalate pentru a nu avea tentații

– Fă-ți un shake din lapte sau iaurt și cu fructe congelate

– Fă-ți o apă fierbinte cu cacao și cu un îndulcitor

– Satisface-ți pofta cu ceva sănătos, nu încerca să o ignori

Bucură-te de rezultate!

În contextul COVID-19, ce trebuie făcut pentru o imunitate mai bună?

  • Somnul

-Asigură-te ca dormi între 7 și 9 ore pe noapte

– Ora de culcare: 22:00

-Dormi neîntrerupt

-Asigură-ți o temperatură cât mai scăzută

– Nu folosi lumini ambientale pe durata somnului

-Ascultă o muzică liniștitoare

-meditează sau bea un ceai cald înainte de culcare

  • Hidratarea

– De fiecare data când bei cafea, bea și un pahar cu apă

– Asigură-te că bei suficientă apă Cantitate ideală = 0,03 x greutatea personală (kg)

  • Nutriția

-Consumă Alimente Bogate în vitamina C (recomandare: ardei gras roșu, pătrunjel, portocale) -Consumă Alimente Bogate în Selenium (nuci braziliene, ton, ciuperci)

-Consumă Alimente Bogate în Zinc (varză de bruxelle, spanac, adnive)

  • Suplimente Recomandate:

– Vitamina C – 1 g/zi (reduceți doza la jumătate dacă suferiți de litiază renală)

– Vitamina D3 – 2000 UI

– Complex Multiminerale & Vitamine cu Zinc & Selenium

Bucură-te de rezultate!

Echipa Weslim  continuă să-i ajute ONLINE pe cei din programele Weslim: 

  • să își urmeze programul de slăbit pentru a nu se îngrășa de la stresul situației și statul acasă.
  • să aibă un organism puternic pentru a face față mai ușor virusurilor.
  • să se hrănească corespunzător, deoarece nutriția are un rol esențial pentru sănătatea corpului și a minții.
  • să practice o rutină pentru a se păstra activi.
  • să aibă continuitatea unei practici bune care aduce satisfacție.
  • să aibă grijă de ei, pentru a putea avea grijă de cei dragi.
  • să știe că această perioadă va lua sfârșit, iar viața își va relua cursul.

Acum suntem mai aproape de tine cu ajutorul consultațiilor online. Echipa noastră îți stă la dispoziție.

Dacă ai nevoie de ajutor, sună-ne la 0 799 948 200 pentru a te programa la o consultație online.

Hai să trecem peste această perioadă sănătoși și fără kilograme în plus.

Share

PROGRAMEAZA-TE ONLINE
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Call Now
Directions