Testul ImuPro300

excesul în greutate

Cauți o explicație pentru simptome cum ar fi excesul în greutate, problemele gastrointestinale, durerile de cap, articulațiile dureroase, lipsa de concentrare și stările de oboseală cronică?

Este posibil să suferi de intoleranțe alimetare nedescoperite care să fie cauza problemelor tale de sănătate!

ImuPro 300 este un test de sânge inovativ care se prelucrează în Germania și testează gradul de intoleranță pentru 271 de alimente și aditivi.

ImuPro 300 poate detecta alergiile alimentare cu efect întârziat. Printr-o analiză de sânge extinsă, ImuPro identifică nivelurile ridicate de anticorpi IgG specifici pentru anumite alimente, creând un profil personal al imunității alimentare (ImuPro).

Proba de sânge necesară pentru efectuarea testului ImuPro este recoltată la Clinica Roua și trimisă prin curierat medical către prelucrare în laboratorul R-Biopharm din Germania.

Rezultatul testului va fi disponibil la maximum 2 săptămâni de la colectare.
Pacienții vor beneficia de un raport extensiv care va stabili profilul immunologic nutrițional individual. Nu este niciodată târziu pentru a aborda un mod de viață cu adevărat sănătos, în primul rând prin alegerea unei alimentații adecvate!

Când este indicat testul?

• În afecţiuni gastro-intestinale cronice: diaree, constipație, dureri de stomac, gaze, colon iritabil, colici, senzație de balonare, boală Crohn
  • dureri de cap, migrene
  • boli reumatice, articulaţii dureroase
  • probleme dermatologice de natură cronică: dermatită atopică (neurodermatită), psoriazis, prurit, urticarie
  • putere de concentrare scăzută: oboseală cronică, lipsa de concentrare, ADHD, ADD
  • supraponderalitate cronică
  • atunci când anumite produse alimentare nu sunt bine tolerate
  • oboseală frecvența după masă
  • fluctuaţii destul de mari în greutate de la o zi la altă (peste 500g)

SUPRAPONDERABILITATEA ȘI ALERGIILE ALIMENTARE DE TIP IGG

Procesele inflamatorii ce stau la baza supraponderabilității și a obezității pot fi amplificate de alergiile alimentare IgG

Obezitatea este o boală cronică ce se caracterizează prin exces major de greutate și o creștere patologică a procentului de grăsimi în organism. Este foarte stresant pentru corp și de cele mai multe ori o povară psihologică pentru cei afectați. Greutatea excesivă și obezitatea se pot datora unor dereglări metabolice.

Obezitatea și supraponderabilitatea reprezintă un risc major pentru afecțiunile cronice metabolice

te obeză sau supraponderală, asta înseamnă că are un exces de grăsime în corp. Balanța între aportul și consumul de calorii diferă de la persoană la persoană. Dintre factorii care pot influența greutatea putem enumera moștenirea genetică, supraalimentarea, dietele monotone, consumul exagerat de carbohidrați și grăsimi, dar și sedentarismul.

Obezitatea mărește riscurile privind sănătatea în următoarele boli:

• Boli de inimă
  • Atacuri cerebrale
  • Artrită
  • Anumite tipuri de cancere

Mecanismele exacte ale afecțiunii nu sunt complet înțelese încă. Cu toate acestea, este evident că procese inflamatorii nespecifice joacă un rol în obezitate. O alergie alimentară IgG poate intensifica aceste procese inflamatorii. ImuPro vă ajută să descoperiți asemenea alergii alimentare cu manifestare întârziată și vă sprijină cu recomandări individualizate de dietă, bazate pe rezultatele testelor.

Se poate testa un panel extins de până la 270 de alimente. Împreună cu rezultatele testului, veți primi un manual nutrițional individualizat—pașii corecți care trebuiesc făcuți pentru o stare de sănătate mai bună.

Rezultatele testului și sfaturile nutriționale personalizate te vor ajuta să identifici alimentele benefice și îți vor semnala alimentele așa numite ”declanșatoare”. Evitând alimentele care îți creează probleme, procesele inflamatorii pot fi reduse sau chiar stopate iar corpul tău iși poate reveni.

DURERILE DE CAP ȘI ALERGIILE ALIMENTARE DE TIP IGG

Alergiile alimentare de tip IgG — posibil trigger al proceselor inflamatorii care determină apariția migrenelor

Mulți oameni suferă de dureri de cap, mai mult sau mai putin frecvente. Există mai mult de 200 de tipuri de dureri de cap; cele mai comune sunt tensiunea în zona capului și migrenele. Diferitele forme de dureri de cap se deosebesc prin frecvență, durată și manifestare sau prin felul durerii (pulsatilă, apăsătoare, difuză, etc.). Migrenele și tensiunea la nivelul capului sunt clasificate drept dureri de cap primare; ele sunt văzute ca afecțiune clinică de sine stătătoare și pot fi tratate direct.

Cauzele durerilor de cap primare sunt încă neelucidate. Un număr mare de oameni ce suferă de migrene suspectează că acestea pot fi declanșate de ingerarea anumitor alimente. Un posibil trigger poate fi o alergie alimentară cu manifestare întârziată de tipul IgG. Conceptul ImuPro poate fi în acest caz un plus binevenit la terapiile obișnuite: el combină testul IgG pentru alergiile alimentare cu recomandări nutriționale personalizate

Migrena are un tablou neurologic complex. Cei afectați suferă de obicei de dureri de cap intense și de lungă durată. Migrenele sunt dureri surde sau pulsatile, de obicei doar într-o parte a capului. Pot afecta somnul, activitățile profesionale dar și alte activități zilnice și pot apărea des, de câteva ori pe săptămână, sau foarte rar, până la o data, de două ori pe an. Migrenele apar cel mai des la pubertate și îi afectează în principal pe cei între 35 si 45 de ani.

Cele doua forme comune de migrenă sunt migrena cu aură și migrena fără aură. Prima este un tip de migrenă care are semne prevestitoare înainte ca durerea să se instaleze, numite aură. Simptomele pot include pete negre, puncte luminoase, flashuri , dificultăți de concentrare, probleme de echilibru si de coordonare, slăbiciune, încordare sau furnicături ale gâtului, umerilor sau membrelor și dificultăți în vorbire. Etapa de aură a migrenei poate dura de la 15 minute pana la o oră. Una din cinci persoane care suferă de migrene resimte simptomele aurei.

Simptome obișnuite ale migrenelor

• Durere surdă, pulsatilă sau apăsătoare
  • Greață
  • Vărsături
  • Sensibilitate exagerată la lumină și la zgomote
  • Letargie

Diagnosticul migrenelor

Nu există test pentru diagnosticul migrenelor. Diagnosticul se bazează pe istoricul medical al pacientului și pe examinarea clinică și neurologică. La nevoie, se fac teste pentru a elimina posibilitatea altor boli sau afecțiuni care ar putea determina durerile de cap. Este bine ca pacienții să țină o evidență a atacurilor: cât de des apar, cât de intense sunt, ce fel de durere, simptome adiacente, medicație, triggeri posibili, etc.

Cauzele migrenelor

Cauzele exacte ale migrenelor nu sunt complet înțelese. Migrenele par a fi o moștenire de familie, așadar se crede că există o componentă genetică a cauzei lor. Cele mai multe studii sugerează că cei ce suferă de migrene au un creier sensibil sau hiperexcitabil, astfel că sunt mult mai afectați de stimuli care nu ar afecta pe cineva care nu e predispus la a avea migrene. Factorii de risc pentru apariția migrenelor includ fluctuații hormonale, stresul, perturbarea ritmului somn-veghe, alcoolul și alimentația.

Conform descoperirilor științifice recente, o componentă inflamatorie este responsabilă pentru migrene. O alergie alimentară de tip III poate cauza asemenea procese inflamatorii. Testul ImuPro, urmat de o dietă de eliminare și de provocare, poate reprezenta o abordare care merită să fie luată în considerare.

SIMPTOME GASTROINTESTINALE ȘI ALERGIILE ALIMENTARE IGG-MEDIATE

Este posibil ca alergiile alimentare de tip III să joace un rol în afecțiunile cronice, cum ar fi boala Crohn și sindromul colonului iritabil

Durerile de stomac, balonarea, diareea și constipația sunt afecțiuni gastrointestinale comune. Multe persoane suferă de asemenea afecțiuni de origine neclară, deseori însoțite de oboseală și epuizare. Hipersensibilitățile alimentare pot declanșa aceste afecțiuni, printre ele și alergiile IgG-mediate, de tip III. Două afecțiuni gastrointestinale des întâlnite sunt sindromul colonului iritabil și boala Crohn.

Se crede că inflamația cronică este una dintre posibilele cauze care declanșează sindromul de colon iritabil. O alergie alimentară IgG-mediată ar putea declanșa și întreține aceste procese inflamatorii

La Clinica Roua puteți alege unul dintre următoarele variante de test:

1.     Imupro Basic (Imupro 100) testează reacția organismului la 90 dintre alimentele cel mai frecvent consumate în alimentația obișnuită, cum ar fi cărnuri, legume, fructe, anumite cereale, ouă de găină.

2. Imupro Basic+ (Imupro 200) testează 180 de alimente. Acestea includ cele 90 de alimnte din testul ImuPro Basic dar și alte grupe de produse alimentare, care pot constitui frecvent alternative de consum la produsele care în mod frecvent generează intoleranțe – cereale fără gluten, alternative la produse lactate sau la oul de găină, diferite specii de peste sau vânat, mai multe variante de legume sau fructe.

3.      Imupro Complete (Imupro 300) testează 270 de alimente și aditivi alimentari, acoperind aproape tot ce este consumat cu predilecție în alimentația caucaziană. Pe lângă cărnuri, legume, fructe, cereale, ouă de găină, panelul testat include un număr mare de condimente, tipuri de ceaiuri, cafea, vin și agenți de îngroșare sau conservare.

Pașii de urmat

• Test IgG complex și precis
  • Recomandări individualizate de dietă
  • Rețete personalizate delicioase
  • Plan de rotație și de provocare
  • Card ușor de purtat în permanență la îndemână cu posibilele alimente declanșatoare
  • Sfaturi practice pentru viața de zi cu zi
  • Sfaturi nutriționale profesioniste și științifice.