Tratamentul Rafaelo pentru hemoroizi

Procedeul RAFAELO se definește că fiind un tratament inovativ cu radio-frecvență ce reduce seminificativ sau chiar elimină total simptomele asociate cu Hemoroizii. Această tehnologie a fost folosită în ultimii ani pentru a trata VENELE VARICOASE, acum evoluția tehnologiei medicale a făcut ca aplicabilitatea să se poată răsfrânge și asupra HEMOROIZIILOR. Un tratment din ce în ce mai popular în rândurile mediciilor și a paciențiilor din UK,Germania, Italia, acum este disponibil și în România, doar în cadrul Roua Medical CENTER.

Avantajele RAFAELO definesc acest tratament că fiind inovativ și deosebit de eficient. Procedura este minim-invazivă ( fără internare ) ce durează în medie 15 minute. Tratamentul poate fi făcut sub anestezie locală sau generală în funcție de preferințele pacientului, fără durere post-tratament. Pacientul își poate relua activitatea la scurtă durată după procedură.

Foarte mulți dintre noi trăiesc cu hemoroizi sperând că vor trece de la sine, speriați de poveștile de groază ale altor oameni ce au trecut printr-un procedeu clasic invaziv de Hemoroidectomie. Așteptarea este un factor agravant pentru cei ce suferă de hemoroizi, schimbarea dietei și a stilului de viață poate duce la amelioraea simptomelor, în anumite cazuri, dar pentru cei cu forme avansate poate duce la apariția de complicații.

Dacă suferi de hemoroizi întreabă un consultant Roua Medical Center despre procedeul RAFAELO și vei descoperi cât de ușor poți scăpa de durere.

Procedeul Rafaelo este un procedeu nou, care utilizează tehnologia cu radiofrecvență ,pentru a reduce și în majoritatea cazurilor, a elimina simptomele commune ale hemoroizilor interni (Gradul 1-3).

Este o procedura minim invazivă, cu durata de 15-20 minute, desfășurată sub anestezie locală, nedureroasă, cu timp de recuperare foarte scurt.

După finalizarea tratamentului doctorul vă va prescrie analgezice pentru durerile imediate procedurii. Timpul de recuperare este în medie între 1 și 7 zile, în funcție de gravitatea hemoroiziilor tratați. Desigur pentru cazurile mai puțin severe pacientul iși poate relua activitatea obișnuită după doar câteva ore. Doctorul vă va chema pentru o reexaminare după 4 sau 6 săptămâni.

Este foarte important să aveți grijă la dietă dumneavostră post procedură și să incercați să evitați constipația, deoarece orice stres suplimentar zonei tratate poate duce la disconfort sau sângerari. Păstrați o dietă bogată în fibre, fructe, legume și cel mai important hidratați-vă !

Medicul va discuta în detaliu cu dumneavoastră toate riscurile Procedeului RAFAELO la consultația inițială.

În general orice procedură medicală este supusă unor riscuri generale. Efectele secundare cel mai des întâlnite post tratament ce pot apare în primele 2 săptămâni includ, sângerări minore, discomfort. În cazul efectelor secundare rar întâlnite discutăm despre, recurentă simptomelor, infecție, ulcerații, fisuri, tromoboze sau hemoragii semnificative.

Perioada de recuperare poate varia de la pacient la pacient,depinzând de pacient și de amploarea tratamentului. Adesea unele simptome dispar imediat după tratament.În timp ce unii pacienți nu au dureri posttratament, alții pot simți un disconfort moderat pentru câteva zile, care dispare după administrare de analgezice obișnuite.

În România Procedeul Rafaelo, pentru tratarea hemoroizilor, este disponibil doar în cadrul clinicii Roua.

În România costurile procedeului Rafaelo nu sunt acoperite de asigurarea de sănătate.